صفحه اصلی | جستجوی پیشرفته | دوشنبه ٢٩ آبان ١٣٩٦
صفحه اصلی > مديريتها و ادارات ستادی > ادارات ستادی > امور حقوقی و قراردادها > اهداف سامانه جامع امور قراردادها 
اهداف سامانه جامع امور قراردادها

 اهداف سامانه جامع امور قراردادها

 

 

  1- سيستم پايش مناقصات و گزارش گيري و...

 

- تقسيم بندي مراحل هر نوع مناقصه و تعيين زمان هر مرحله ثبت اقدامات كارشناس در هر مرحله

- كنترل و اعلام تاخير يا قبل از تاخير براي كارشناس و مسئول اعلام شفاف هر مرحله و وضعيت مناقصه براي مسئولين

- گزارش گيري به گونهاي كه عملكرد كارشناس و ادارات ذيربط را در طول پروسه مناقصه معين مي كند.

- هر گونه جلو افتادگي يا تاخيرات را با گزارش مشخص مي كند.

- مي توان با ارزيابي گزارش عوامل تاخير در مناقصات را تعيين و چاره انديشي نمود.

  

2- امكان ارائه مدارك و معرفي از طريق اينترنت   

- در اختيار قراردادن پرسشنامه از طريق سايت شركت

- و قابي الصاق نمودن مدارك شركتها

- ايجاد بانك اطلاعاتي جامع از پيمانكاران /مشاوران/تامين كنندگان

- قابليت جستجو روي كليه اطلاعات ارسالي از مشاوران و...

- نگهداري كليه ارزيابي هاي كيفي بعمل آمده براي هر شركت

- نگهداري كليه ارزيابي پس از اتمام قرارداد

- عملكرد هر شركت در مناقصات و قراردادها

(در چه مناقصاتي دعوت شده /شركت نموده /ارائه نرخ نموده يا انصراف داده)

- قابليت ارائه اطلاعات و كارنامه عملكرد هر شركت براي كاربران سيستم اطلاعات پيمانكاران/ مشاوران/تامين كنندگان (داخلي و خارجي)

  

3- بانك الكترونيك اسناد(اسناد مناقصه / اسناد قراردادها/ پرونده قرارداد )

- تهيه اسناد مناقصه بصورت فايل PDF جهت ارسال از طريق اينترنت به مناقصه گران

- تهيه سند قرارداد نهايي شده پس از امضاء طرفين براي مراجعات بعدي بدون نياز به دسترسي به پرونده مكتوب

- تهيه پرونده قرارداد (مادر) شامل كليه اسناد مناقصه مكاتبات و مصوبات بصورت الكترونيك جهت مراجعات بعدي بدون نياز به پرونده مكتوب

   

4- امكان توزيع اسناد مناقصات از طريق اينترنت

- اسناد مناقصه بصورتPDF تهيه و امكان دسترسي اينترنتي در سايت شركت به مناقصه گران در مدت محدود داده خواهد شد.

- مناقصه گران فقط در موقع ارائه نرخ و گشايش پاكات بايستي به اداره مراجعه نمايند.

  

5- سيستم ابلاغ دعوتنامه ها واطلاعيه ها به پيمانكاران و بر قراري كليه مكاتبات و ارتباطات از طريق پست الكترونيكي

  

6- امكان تهيه فرمهاي داخل اداره و بين اداره در بستر الكترونيكي

 

7-  گردش امور در اداره از طريق سيستم

  

8-  ثبت كليه امور (بانك اطلاعات الكترونيكي) و قابليت دسترسي

  

9-  ايجاد امكان گسترش سيستم به ساير ادارات (مانند كالا مديريت پروژه ها/ مديريت برنامه ريزي/كميسيون  مناقصات /حسابداري و كنترل هزينه ها/...)

- پايش اجراي پروژه با ارائه زمانبندي اجراي پروژه با زمانبندي شروع بكار و كنترل و پايش زمان اجراي پروژه با زمانبندي قرارداد و شفاف سازي به وقت پيشرفت پروژه

- پايش سيستم پرداختها بوسيله پايش دادن تنظيم سند پرداخت تا صدور چك و شفاف سازي اين پروسه در اداره مجري و حسابداري

   

10- ايجاد امكان كنترل پروژه و دريافت گزارش پيشرفت از پروژه ها و ارتباط اين برنامه با سيستم  هاي پيشرفته مانند كنترل پروژه MS project

  

11- ايجاد امكان ارتباط با ساير سيستم ها(از جمله E-org) درصورت وجود اين امكان در سيستم مقابل

 

ارتباط با ما
آدرس دفتر مرکزی :
تهران ، خیابان طالقانی، روبروی وزارت نفت, پلاک 390
87520 21 +98
info@icofc.ir
آمار بازدید
بازدید این صفحه : 16093
بازدید امروز : 702
کل بازدید : 10608019
بازدیدکنندگان آنلاين : 9
زمان بازدید : 0.1406
پیوند ها
© Copyright 2014 Iranian Central Oil Fields Co. All Rights Reserved.