مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پیامی آغاز هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت
متن صوتی
مهندس حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه تبریک گفت.
مهندس حاتمی مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پیامی فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و شرکت های تابعه تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در پیام مدیرعامل آمده است:

نظر دهید