آگهي مناقصه عمومي (دو مرحلهای) شماره خنم-702-1400 مربوط به خريد 11 قلم افزايه اسيدي و يك قلم حلال آسفالتين مورد نیاز مهندسي بهرهبرداري تحت تقاضای شماره SLP-3191013024 شماره سامانه ستاد:2000093221000014
شركت نفت مناطق مركزي ايران در نظر دارد موضوع مناقصه فوقالذکر را با مشخصات و شرایط كلي زير از طريق سامانه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به صورت مناقصه عمومي (دو مرحلهای) به شرکتهای واجد شرايط، واگذار نمايد.
الف) شرح مختصر كار
خريد 11 قلم افزايه اسيدي و يك قلم حلال آسفالتين مورد نیاز مهندسي بهرهبرداري تحت تقاضای شماره SLP-3191013024
ب) مدت و محل اجراي قرارداد
مدت قرارداد دو سال پس از ابلاغ سفارش به فروشنده (طبق جدول زمانبندی و نياز كارفرما) میباشد.
محل تحويل كالا: مناطق عملياتي و انبارهاي شركت نفت مناطق مركزي ايران واقع در ري-دالان-چشمه خوش و خانگيران
ج) شرايط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)
ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.
1- داشتن شخصیت حقوقي و ارائه مدارك ثبت شركت شامل: آگهي تأسيس شركت در روزنامه رسمي، اساسنامه، آخرين تغييرات، كُد اقتصادي و شناسه ملي شرکت، آدرس دقيق پستي، تلفن ثابت و نمابر (فكس).
2- داشتن صورتهای مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالي 1398 و ارائه مدارك جهت ارزيابي توان مالي.
3- داشتن توانائي ارائه ضمانتنامه بانكي به مبلغ 000ر318ر699ر7 ريال بهعنوان تضمین شركت در فرآيند ارجاع كار (مناقصه).
4- عضويت در سامانه ستاد و داشتن گواهي امضاي الكترونيكي و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت WWW.SETADIRAN.IR
5- قيمتها مي بايست متناسب با كالاي ساخت داخل با لحاظ كيفيت ارائه گردد.
د) مهلت و نحوه ارسال مدارك توسط متقاضیان
كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت و تحويل اسناد مناقصه، تأييد فهرست مناقصهگران داراي صلاحيت، ارائه پيشنهاد مناقصهگران و بازگشايي پاكات از طريق درگاه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصهگران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاء الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضويت در سامانه 1456-021 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در ساير شهرستانها در سامانه WWW.SETADIRAN.IR بخش ثبت نام/پروفايل تامين كننده/مناقصهگر موجود است.
آخرين مهلت دريافت اسناد ارزيابي كيفي از سامانه ستاد پايان وقت اداري روز سهشنبه مورخ 29/04/1400 و آخرين مهلت ثبت و بارگذاري اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نياز جهت ارزيابي كيفي اين مناقصه تا پايان وقت اداري روز چهارشنبه مورخ 13/05/1400 ميباشد.
در صورت نياز به اطلاعات بيشتر متقاضيان میتوانند با تلفنهای 87524423-(021) (تدارکات کالا) و 87521045- (021) (کمیته فنی بازرگانی) تماس حاصل نمایند.
نظر دهید