10 تیر 1404
سرمایه گذاری برای تولید
  • 1403/06/28 - 15:18
  • تعداد بازدید خبر : 383
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهی فراخوان خرید خدمات مشاوره شماره م م ن/ 5043-1403 مربوط به خدمات مدیریت طرح (MC) جهت طرح توسعه میادین خارتنگ و گردان شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ( به روش انتخاب بر اساس کیفیت و قیمت) شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) : 2003093221000021

متن صوتی

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران(سهامی خاص) درنظر دارد موضوع پروژه فوق ­الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق فرآیند خرید خدمات مشاوره به مشاور واجد شرایط واگذار نماید.

الف) شرح مختصر کار

بکارگیری مدیریت طرح( MC)  به منظور انجام نظارت عالیه مهندسی(ستادی) و عملیاتی در پروژه های طرح توسعه میادین گردان و خارتنگ می باشد.

ب) مدت، محل و برآورد اولیه اجرای کار

مدت اجرای خدمات 1461 روز  و برآورد اولیه پروژه مبلغ 110ر652ر463ر668ر3 ریال و محل اجرای خدمات بوشهر- مناطق عملیاتی خارتنگ، گردان، نار و کنگان می باشد.

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی و همچنین وجود شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در خرید خدمات مشاور الزامی است:

  • داشتن شخصیت حقوقی و ارائۀ مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کُد اقتصادی و شناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر(فکس).
  • دارا بودن گواهینامه صلاحیت معتبر و داشتن ظرفیت آزاد خدمات مدیریت طرح در حداقل پایه یک گروه مطالعات نفت و گاز  در یکی از تخصص های  واحدهای پالایشگاههای نفت و گاز و صنایع پتروشیمی و یا خطوط انتقال نفت و گاز و یا تاسیسات بالادستی روزمینی نفت وگاز طبق سایت مشاوران تائید صلاحیت شده سازمان برنامه و بودجه کشور  به آدرس www.sajar.mporg.ir
  • عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و دارا بودن گواهی امضاء الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت www.setadiran.ir
  • داشتن صورت های مالی حسابرسی شده منتهی به سال مالی 1401
  1. شرکت کنندگان می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه جامع تجارت ایران(جام) به نشانی ntsw.ir به منظور فراهم نمودن امکان استعلام و تعیین اصالت صورت­های مالی حسابرسی شده مناقصه­گران از سامانه پـردیس اقدام نمایند.

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مشاورین دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مشاوران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مشاوران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاءالکترونیکی را جهت شرکت در خرید خدمات مشاوره محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 0211456 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استان­ها در سامانه www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه­گر" موجود است. آخرین مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی از سامانه ستاد ساعت 10:00 صبح روز یکشنبه مورخ 08/07/1403 و آخرین مهلت تکمیل و ثبت اطلاعات استعلام ارزیابی کیفی در سامانه ستاد ساعت 10:00 صبح روز یکشنبه مورخ 15/07/1403 می­باشد.

درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن 87524443 (021) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 16243
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

فایل ها

تنظیمات قالب