11 تیر 1404
سرمایه گذاری برای تولید
  • 1403/07/02 - 13:01
  • تعداد بازدید خبر : 426
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهی مناقصه عمومی (دو مرحله‌ای)شماره خ‌ن‌م/706-1403 مربوط به خرید 59 قلم انواع Manual & Choke Valves جهت طرح تولید زود هنگام میدان خارتنگ تحت تقاضاهای شماره SRP-3194110002 & 3194110003 & 3194110005 شماره سامانه ستاد: 2003093221000029

متن صوتی

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نظر دارد موضوع مناقصه فوق‌الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به صورت مناقصه عمومی (دو مرحله‌ای) به شرکت‌های واجد شرایط، واگذار نماید.

 

الف) شرح مختصر کار

خرید 59 قلم انواع Manual & Choke Valves جهت طرح تولید زود هنگام میدان خارتنگ تحت تقاضاهای شماره
SRP-3194110002 & 3194110003 & 3194110005

 

ب) مدت و محل اجرای قرارداد

مدت قرارداد حداکثر 12 ماه (طبق پیشنهاد فنی مناقصه‌گر برنده) از زمان ابلاغ شروع به کار (طبق جدول زمان‌بندی نیاز خریدار) می‌باشد.

محل تحویل: استان فارس، شهرستان فراشبند، به طرف پالایشگاه فراشبند، منطقه عملیاتی دالان، انبار کالای طرح شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

 

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من‌ جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.

  1. -  داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی تأسیس شرکت در روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کُد اقتصادی و شناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر (فکس).
  2. -       داشتن صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به سال مالی 1401 و ارائه مدارک جهت ارزیابی توان مالی.
  3. -       ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت ایران (جام) به نشانی NTSW.IR به منظور فراهم نمودن امکان استعلام و تعیین اصالت صورت‌های مالی حسابرسی شده مناقصه‌گران از سامانه پردیس.
  4. -       حضور در فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت (AVL) طبق سامانه EP.MOP.IR برای کالای موضوع مناقصه.
  5. -       داشتن توانائی ارائه ضمانت‌نامه بانکی به مبلغ 66.368.799.604 ریال به ‌عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (مناقصه).
  6. -       عضویت در سامانه ستاد و داشتن گواهی امضای الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت WWW.SETADIRAN.IR
  7. -       قیمت‌ها می‌بایست متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.

 

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد مناقصه، تأیید فهرست مناقصه‌گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران درصورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 1456-021 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر شهرستانها در سامانه WWW.SETADIRAN.IR بخش ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه‌گر موجود است.

آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد تا ساعت 19:00 روز شنبه مورخ 07/07/1403 و آخرین مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی این مناقصه تا ساعت 19:00 روز شنبه مورخ 21/07/1403 می‌باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با تلفن 87524415-(021) (تدارکات کالا) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 16252
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

فایل ها

تنظیمات قالب