06 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1401/05/24 - 19:21
  • تعداد بازدید خبر : 757
  • زمان مطالعه: 1 دقیقه

مدیر‌عامل نفت مرکزی؛ روحیه جهادی جوهره تعالی سازمان است

متن صوتی

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در آیین معارفه سرپرست بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: می بایست با همدلی، همکاری و تقویت روحیه جهادی، به عنوان جوهره تعالی سازمان در مسیر تحقق اهداف شرکت، گام برداریم.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در آیین معارفه سرپرست بازرسی و رسیدگی به شکایات شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: می بایست با همدلی، همکاری و تقویت روحیه جهادی، به عنوان جوهره تعالی سازمان در مسیر تحقق اهداف شرکت، گام برداریم.

به گزارش روابط عمومی، مهندس مهدی حیدری مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران امروز(دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱) در مراسم معارفه احمد یوسفوند به عنوان سرپرست بازرسی و رسیدگی به شکایات این شرکت، ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، بر اصل مهم برائت و لزوم صیانت از منابع انسانی و شرکت، تاکید ویژه کرد.

وی، تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌ها و اهم وظایف سرپرست بازرسی و رسیدگی به شکایات عنوان کرد و افزود: با سعه صدر و عمل مبتنی بر احترام و درایت، چالش‌ها و پیشامدهای احتمالی را رفع و گوش شنوا و چشم بینای سازمان باشید.

مهندس حیدری اظهار کرد: تخصص، شناخت عمیق، منش احترام آمیز و منطق برخاسته از مبانی اسلامی و قانونی، سرلوحه فعالیت‌های بازرسی قرارگیرد تا عدالت در مواجهه با بروز چالش‌ها و حل تعارض‌ها به خوبی نمایان شود.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، در ادامه از زحمات فرخ ساکیانی رئیس پیشین اداره بازرسی و رسیدگی به شکایات این شرکت تشکر و قدردرانی کرد.

در آیین معارفه و تودیع روسای جدید و پیشین شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مدیران ارشد و روسای ستادی این شرکت حضور داشتند.

در این نشست، رئیس پیشین بازرسی و رسیدگی به شکایات، گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد این اداره در دوره مسئولیت خود ارائه داد و سرپرست جدید نیز برنامه‌های خود را در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های این حوزه برشمرد.

  • گروه خبری : خبر,تولیدی
  • کد خبر : 15188
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب