10 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/11/02 - 11:02
  • تعداد بازدید خبر : 1071
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
در مسابقات ورزشی سراسری کارکنان مرد 45 سال شرکت ملی نفت ایران؛

رتبه نخست در رشته های فوتسال و تیراندازی به نفت مرکزی اختصاص یافت+تصویر

مسابقات ورزشی سراسری کارکنان مرد ۴۵ سال و بالاتر شرکت ملی نفت ایران که با حضور 10 تیم برگزار شد، تیم فوتسال و تیراندازی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

مسابقات ورزشی سراسری کارکنان مرد ۴۵ سال و بالاتر شرکت ملی نفت ایران که با حضور 10 تیم برگزار شد ،  تیم فوتسال و تیراندازی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، در این مسابقات که به میزبانی شرکت پایانه های نفتی ایران و در شهر  بوشهر برگزار شد ، 10 تیم منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس  ، نفت مناطق مرکزی ایران ، مدیریت اکتشاف ، شرکت ملی حفاری ایران ، سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، نفت فلات قاره ایران ، نفت و گاز پارس ، پایانه های نفتی ایران  ، نفت خزر در رشته هایی  از جمله فوتسال ، شنا ، تیراندازی، دو ومیدانی و  تنیس خاکی به رقابت پرداختند که رتبه نخست رشته های فوتسال و تیراندازی به شرکت نفت مناطق مرکزی ایران اختصاص یافت.

بر اساس این گزارش در رشته فوتسال تیمهای مدیریت اکتشاف و سازمان بهداشت و درمان در رتبه های بعدی قرار گرفتند. همچنین در مسابقات تیمی تیراندازی نیز رتبه های دوم و سوم  به شرکتهای سازمان بهداشت و درمان و پایانه های نفتی تعلق گرفت.

این گزارش می افزاید در  نتایج تیمی مسابقات دو و میدانی نیز شرکت نفت مناطق مرکزی ایران پس از تیمهای منطقه ویژه اقتصادی ، ستاد شرکت ملی نفت ایران و فلات قاره ایران در رتبه چهارم قرار گرفت  . شایان ذکر است که در رده  انفرادی ماده های مختلف  دو و میدانی، در دوی  چهار در 100 متر در جایگاه دوم قرار گرفتند . همچنین در ماده 800 متر ورزشکار این شرکت رتبه نخست را به خود اختصاص داد  و در پرش طول شرکت کننده نفت مناطق مرکزی  دوم شد.  رتبه دوم انفرادی شنای آزاد 50 متر توسط  ورزشکار نفت مناطق مرکزی ایران کسب شد.

شایان ذکر است در رشته های والیبال ، تنیس روی میز ،شطرنح و دارت رقابت ها ادامه دارد و نتایج آن به زودی اطلاع رسانی می شود.

 

 

  • گروه خبری : خبر,ورزشي,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15978
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  مسئول وب سایت
عکاس

مسئول وب سایت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب