10 تیر 1404
سرمایه گذاری برای تولید
  • 1403/07/02 - 12:43
  • تعداد بازدید خبر : 380
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهی مناقصه عمومی (دو مرحله‌ای) شماره خ‌ن‌م/702-1403 مربوط به خرید 9 قلم انواع Actuator Valves جهت طرح تولید زود هنگام میدان خارتنگ تحت تقاضاهای شماره SRP-3194110004 & 06 & 07 & 08 & 09 & 10 شماره سامانه ستاد: 2003093221000031

متن صوتی

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نظر دارد موضوع مناقصه فوق‌الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به صورت مناقصه عمومی (دو مرحله‌ای) به شرکت‌های واجد شرایط، واگذار نماید.

 

الف) شرح مختصر کار

خرید 9 قلم انواع Actuator Valves جهت طرح تولید زود هنگام میدان خارتنگ تحت تقاضاهای شماره SRP-3194110004 & 06 & 07 & 08 & 09 & 10

 

ب) مدت و محل اجرای قرارداد

مدت قرارداد حداکثر 12 ماه (طبق پیشنهاد فنی مناقصه‌گر برنده) از زمان ابلاغ شروع به کار (طبق جدول زمان‌بندی نیاز خریدار) می‌باشد.

محل تحویل: استان فارس، شهرستان فراشبند، به طرف پالایشگاه فراشبند، منطقه عملیاتی دالان، انبار کالای طرح شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

 

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من‌ جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.

  1. داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی تأسیس شرکت در روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کُد اقتصادی و شناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر (فکس).
  2. -       داشتن صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به سال مالی 1401 و ارائه مدارک جهت ارزیابی توان مالی.
  3. -       ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت ایران (جام) به نشانی NTSW.IR به منظور فراهم نمودن امکان استعلام و تعیین اصالت صورت‌های مالی حسابرسی شده مناقصه‌گران از سامانه پردیس.
  4. -       حضور در فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت (AVL) طبق سامانه EP.MOP.IR برای کالای موضوع مناقصه.
  5. -       داشتن توانائی ارائه ضمانت‌نامه بانکی به مبلغ 100.161.928.885 ریال به ‌عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (مناقصه).
  6. -       عضویت در سامانه ستاد و داشتن گواهی امضای الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت WWW.SETADIRAN.IR
  7. -       قیمت‌ها می‌بایست متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.

 

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد مناقصه، تأیید فهرست مناقصه‌گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران درصورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 1456-021 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر شهرستانها در سامانه WWW.SETADIRAN.IR بخش ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه‌گر موجود است.

آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد تا ساعت 19:00 روز شنبه مورخ 07/07/1403 و آخرین مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی این مناقصه تا ساعت 19:00 روز شنبه مورخ 21/07/1403 می‌باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با تلفن 87524415-(021) (تدارکات کالا) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 16250
کلمات کلیدی
  روابط عمومی
خبرنگار

روابط عمومی

فایل ها

تنظیمات قالب