04 آبان 1404
سرمایه گذاری برای تولید
  • 1400/04/27 - 09:02
  • تعداد بازدید خبر : 717
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهي مناقصه عمومي (دو مرحله‌ای) شماره خ‌ن‌م-708-98 ت2 مربوط به خريد 6 قلم Motor Operated Valve تحت تقاضاي شماره SRP-3193810020 شماره ثبت در سامانه ستاد: 2000093221000019

متن صوتی

شركت نفت مناطق مركزي ايران در نظر دارد موضوع مناقصه فوق‌الذکر را با مشخصات و شرایط كلي زير از طريق مناقصه عمومي (دو مرحله‌ای) به شرکت‌های واجد شرايط، واگذار نمايد.


الف) شرح مختصر كار


خريد 6 قلم Motor Operated Valve تحت تقاضاي شماره SRP-3193810020


 


ب) مدت و محل اجراي قرارداد


مدت قرارداد 12 ماه پس از ابلاغ شروع کار به فروشنده می‌باشد.


تحويل كالا: استان فارس، شهرستان فراشبند، به سمت پالايشگاه فراشبند، انبار كالاي طرح شركت نفت مناطق مركزي ايران


 


ج) شرايط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)


ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من‌ جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.


1- داشتن شخصیت حقوقي و ارائه مدارك ثبت شركت شامل: آگهي تأسيس شركت در روزنامه رسمي، اساسنامه، آخرين تغييرات، كُد اقتصادي و شناسه ملي شرکت، آدرس دقيق پستي، تلفن ثابت و نمابر (فكس).


2- داشتن صورت‌های مالي حسابرسي شده منتهي به سال مالي 1398 و ارائه مدارك جهت ارزيابي توان مالي


3- داشتن توانائي ارائه ضمانت‌نامه بانكي به مبلغ 920ر393ر742ر7 ريال به‌عنوان تضمین شركت در فرآيند ارجاع كار (مناقصه).


4- عضويت در سامانه ستاد و داشتن گواهي امضاي الكترونيكي و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت WWW.SETADIRAN.IR


5- قیمت‌ها می‌بایست متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.


 


د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان


كليه مراحل برگزاري مناقصه از دريافت و تحويل اسناد مناقصه، تأييد فهرست مناقصه‌گران داراي صلاحيت، ارائه پيشنهاد مناقصه‌گران و بازگشايي پاكات از طريق درگاه تداركات الكترونيكي دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران درصورت عدم عضويت قبلي، مراحل ثبت نام در سايت مذكور و دريافت گواهي امضاء الكترونيكي را جهت شركت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضويت در سامانه 1456-021 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در ساير شهرستان‌ها در سامانه WWW.SETADIRAN.IR بخش ثبت نام/پروفايل تأمين كننده/مناقصه‌گر موجود است.


آخرين مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ 12/05/1400 و آخرین مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی این مناقصه تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه مورخ 26/05/1400 می‌باشد.


در صورت نياز به اطلاعات بيشتر متقاضيان می‌توانند با تلفن‌های 87524415-(021) (تدارکات کالا) و 87521045- (021) (کمیته فنی بازرگانی) تماس حاصل نمایند.


  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 14458
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب