02 آبان 1404
سرمایه گذاری برای تولید
  • 1404/05/28 - 10:37
  • تعداد بازدید خبر : 99
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهی فراخوان خرید خدمات مشاور شماره : م م ن/ 5346-1404مربوط به خدمات جامع نرم افزاری، سخت افزاری، شبکه و امنیت و همیار فنی اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات شرکت نفت مناطق مرکزی ایران شماره ثبت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) :2004093221000038

متن صوتی

 شرکت نفت مناطق مرکزی ایران(سهامی خاص) درنظر دارد موضوع پروژه فوق­ الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق فرآیند خرید خدمات مشاوره به مشاور واجد شرایط واگذار نماید.

الف) شرح مختصر کار

خدمات مذکور جهت انجام خدمات جامع نرم افزاری، سخت افزاری، شبکه و امنیت و همیار فنی اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلیه ساختمانهای ستاد تهران شرکت نفت مناطق مرکزی ایران می باشد.

 

ب) مدت، محل و برآورد اولیه اجرای کار

مدت اجرای خدمات 730 روز و برآورد اولیه پروژه مبلغ 909.836.269.317 ریال و محل اجرای خدمات ستاد تهران می باشد.

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی و همچنین وجود شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در خرید خدمات مشاور الزامی است:

  • داشتن شخصیت حقوقی و ارائۀ مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کُد اقتصادی و شناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر(فکس).
  • داشتن مجوز سازمان حراست صنعت نفت
  • دارا بودن گواهی معتبر شورای عالی انفورماتیک کشور و ظرفیت آزاد در سایت سازمان برنامه و بودجه کشور به آدرس www.sajar.mporg.ir  با رتبه یک حداقل در یکی از رشته های خدمات پشتیبانی یا تولید و پشتیبانی نرم افزارهای سفارش مشتری یا شبکه داده های رایانه ای و مخابراتی یا امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات
  • عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و دارا بودن گواهی امضاء الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت www.setadiran.ir
  • ارائه صورت های مالی حسابرسی شده سال 1402 یا 1403

       * شرکت کنندگان می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه جامع تجارت ایران( جام) به نشانی ntsw.ir  به منظور فراهم نمودن امکان استعلام و تعیین اصالت صورت های مالی حسابرسی شده مناقصه گران از سامانه پردیس اقدام نمایند.

 

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مشاورین دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مشاوران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مشاوران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاءالکترونیکی را جهت شرکت در خرید خدمات مشاوره محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 0211456 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استان­ها در سامانه www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه­گر " موجود است. آخرین مهلت دریافت اسناد استعلام ارزیابی کیفی از سامانه ستاد ساعت 10:00 صبح روز سه شنبه مورخ 11/06/1404 و آخرین مهلت تکمیل و ثبت اطلاعات استعلام ارزیابی کیفی در سامانه ستاد ساعت 10:00 صبح روز سه شنبه مورخ 18/06/1404 می­باشد.

    درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن 87524443 (021) تماس حاصل نمایند

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 16704
کلمات کلیدی
  مسئول وب سایت
خبرنگار

مسئول وب سایت

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب