10 تیر 1404
سرمایه گذاری برای تولید
  • 1404/04/09 - 10:31
  • تعداد بازدید خبر : 46
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهی مناقصه عمومی (دو مرحله‌ای) شماره خ‌ن‌م/704-1404 مربوط به خرید 17 مجموعه تجهیزات رشته تکمیلی به همراه خدمات نصب و رانش مورد نیاز اداره حفاری شماره سامانه ستاد: 2004093221000024

متن صوتی

شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در نظر دارد موضوع مناقصه فوق‌الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به صورت مناقصه عمومی (دو مرحله‌ای) به شرکت‌های واجد شرایط، واگذار نماید.

 

الف) شرح مختصر کار

خرید 17 مجموعه تجهیزات رشته تکمیلی 9-5/8" × 7" (5K) به همراه خدمات نصب و رانش مورد نیاز اداره حفاری تحت تقاضای شمارهSHP-3190704140

 

ب) مدت و محل اجرای قرارداد

مدت قرارداد: 36 ماه پس از ابلاغ سفارش به فروشنده (تحویل کالا حداکثر 9 ماه (طبق پیشنهاد فنی مناقصه‌گر برنده) از زمان ابلاغ شروع به کار و مابقی زمان قرارداد جهت انجام خدمات نصب و رانش طبق جدول زمان‌بندی نیاز خریدار) می‌باشد.

محل تحویل: استان تهران، شهر ری، انبار شرکت نفت مناطق مرکزی ایران و نصب و رانش در کلیه مناطق عملیاتی تحت پوشش شرکت نفت مناطق مرکزی ایران

 

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

ارائه مدارک استعلام ارزیابی کیفی من‌ جمله شرایط و مدارک اعلام شده زیر جهت شرکت در مناقصه الزامی است.

  1. داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: آگهی تأسیس شرکت در روزنامه رسمی، اساسنامه، آخرین تغییرات، کُد اقتصادی و شناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر (فکس).
  2. داشتن صورت‌های مالی حسابرسی شده منتهی به سال مالی 1402 یا 1403 و ارائه مدارک جهت ارزیابی توان مالی.
  3. ثبت‌نام در سامانه جامع تجارت ایران (جام) به نشانی NTSW.IR به منظور فراهم نمودن امکان استعلام و تعیین اصالت صورت‌های مالی حسابرسی شده مناقصه‌گران از سامانه پردیس.
  4. حضور در فهرست بلند منابع واحد دستگاه مرکزی وزارت نفت (AVL) طبق سامانه EP.MOP.IR برای کالای موضوع مناقصه.
  5. داشتن توانائی ارائه ضمانت‌نامه بانکی به مبلغ 000ر440ر572ر69 ریال به ‌عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار (مناقصه).
  6. عضویت در سامانه ستاد و داشتن گواهی امضای الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت WWW.SETADIRAN.IR
  7. قیمت‌ها می‌بایست متناسب با کالای ساخت داخل با لحاظ کیفیت ارائه گردد.

 

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری مناقصه از دریافت و تحویل اسناد مناقصه، تأیید فهرست مناقصه‌گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه‌گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس WWW.SETADIRAN.IR انجام خواهد شد و لازم است مناقصه‌گران درصورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاء الکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 1456-021 و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر شهرستانها در سامانه WWW.SETADIRAN.IR بخش ثبت نام/پروفایل تأمین کننده/مناقصه‌گر موجود است.

آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد تا ساعت 19:00 روز پنج‌شنبه مورخ 19/04/1404 و آخرین مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی این مناقصه تا ساعت 19:00 روز پنج‌شنبه مورخ 02/05/1404 می‌باشد.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می‌توانند با تلفن 87524422-(021) (تدارکات کالا) تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 16618
کلمات کلیدی
  مسئول وب سایت
خبرنگار

مسئول وب سایت

فایل ها

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب