10 تیر 1404
سرمایه گذاری برای تولید
  • 1403/11/27 - 14:37
  • تعداد بازدید خبر : 115
  • زمان مطالعه: 2 دقیقه

آگهی مناقصه عمومی (دومرحله ای) شماره م م ن/5169-1403 مربوط به پروژه طراحی ،خرید ،نصب و راه اندازی سیستم حفاظت الکترونیک انبار چشمه خوش (بصورت EPC) شماره ثبت در سامانه ستاد: 2003093221000060

متن صوتی

 شرکت نفت مناطق مرکزی ایران (سهامی خاص) درنظر دارد موضوع مناقصه فوق ­الذکر را با مشخصات و شرایط کلی زیر از طریق مناقصه عمومی (دو مرحله­ ای) به شرکت­های واجد شرایط، واگذار نماید.

الف) شرح مختصر کار

  پروژه فوق الذکر مختصرا شامل اجرای سیستم حفاظت الکترونیکی (CCTV)،احداث و نصب دکل حفاظت الکتریکی ،طراحی و اجرای زیر ساخت (حفاری) و بستر حفاظت الکترونیکی (فیبر نوری و شبکه)در انبار چشمه خوش واقع در استان ایلام می باشد.

ب)  مدت ، محل و برآورد اجرای پروژه

 مدت اجرای پروژه 241روز بوده و برآورد تقریبی اجرای 949ر355ر323ر62 ریال و محل اجرای پروژه واقع در استان ایلام ، شهرستان موسیان –دشت عباس منطقه عملیاتی چشمه خوش می­باشد.

ج) شرایط و مدارک مورد نیاز جهت شرکت در مناقصه (الزامی)

1)        داشتن شخصیت حقوقی و ارائه مدارک ثبت شرکت شامل: اساسنامه، آگهی روزنامه رسمی تأسیس شرکت و آخرین تغییرات آن،  کُد اقتصادی و شماره شناسه ملی شرکت، آدرس دقیق پستی، تلفن ثابت و نمابر (فکس).

  1.  حضور در لیست شرکت های تایید صلاحیت شده سازمان حراست شرکت ملی نفت ایران.
  2. داشتن توانائی ارایه ضمانتنامه بانکی به مبلغ 797ر167ر116ر3ریال به عنوان تضمین شرکت در فرآیند ارجاع کار.
  3.  عضویت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) و دارا بودن گواهی امضاء الکترونیکی و تکمیل فرم استعلام ارزیابی کیفی موجود در سایت www.setadiran.ir 

 

د) مهلت و محل مراجعه متقاضیان

کلیه مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا تهیه فهرست مناقصه گران دارای صلاحیت، ارائه پیشنهاد مناقصه گران و بازگشایی پاکات از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت(ستاد) به آدرسwww.setadiran.ir  انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی، مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضاءالکترونیکی را جهت شرکت در مناقصه محقق سازند. شماره تماس سامانه ستاد در تهران جهت انجام مراحل عضویت در سامانه 0211456  و اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام در سایر استانها در سامانه www.setadiran.ir بخش "ثبت نام/پروفایل تامین کننده/مناقصه گر " موجود است. آخرین مهلت دریافت اسناد ارزیابی کیفی از سامانه ستاد تا ساعت 10:00 صبح روز سه­شنبه مورخ 07/12/1403 و آخرین مهلت ثبت و بارگذاری اطلاعات فراخوان و اطلاعات مورد نیاز جهت ارزیابی کیفی این مناقصه ساعت 10:00 صبح روز سه­شنبه مورخ 21/12/1403 می باشد.

خاطرنشان می سازد " پیشنهاد قیمت ها می­بایست متناسب با کالای ساخت داخل و با لحاظ کیفیت ارائه گردد. "
درصورت نیاز به اطلاعات بیشتر متقاضیان می توانند با تلفن­  87524441 تماس حاصل نمایند.

  • گروه خبری : مناقصه
  • کد خبر : 16423
کلمات کلیدی
  مسئول وب سایت
خبرنگار

مسئول وب سایت

فایل ها

تنظیمات قالب