29 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/05/22 - 14:12
  • تعداد بازدید خبر : 1265
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
مدیر عامل زاگرس جنوبی در آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی :

بسط و گسترش روابط عمومی الکترونیکی ، درخشش بیشتر سازمان را به دنبال دارد

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی این شرکت بر اهمیت راهبردی روابط عمومی الکترونیکی تاکید کرد و بسط و نهادینه سازی آنرا زمینه ساز تعالی و ارتقای سازمان دانست .

مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در آیین تکریم و معارفه سرپرست روابط عمومی این شرکت بر اهمیت راهبردی روابط عمومی الکترونیکی تاکید کرد و بسط و نهادینه سازی آنرا زمینه ساز تعالی و ارتقای سازمان دانست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ، مهندس علی منتصری در این نشست ، روابط عمومی را ویترین اقدامات هر شرکت در نقشهای درون سازمانی و برون سازمانی ذکر کرد و افزود : با توجه به نقش حیاتی صنعت نفت در توسعه کشور ، بخش بزرگی از کید و نیرنگ دشمنان و پیکان تحریمهای ظالمانه  سمت و سوی این صنعت را نشانه گرفته است . در این راستا کارکرد روابط عمومی در تبیین این خدعه و نیرنگ امری مهم است  و  اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در این زمینه به عنوان کاری جهادی به شمار می رود.

مهندس علی منتصری با اشاره به اینکه شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی جایگاه و پایگاه نیروهای نخبه و توانمند است ، خاطرنشان کرد : اقدامات مطلوب روابط عمومی این شرکت قابل تقدیر است و تداوم این اقدمات نیازمند همکاری و ارتباط بیشتر با مجموعه روابط عمومی ستاد و شرکتهای تابعه نفت مناطق مرکزی ایران است تا این هم افزایی به بهبود وضعیت موجود بینجامد.

 نقش های چهارگانه روابط عمومی ترسیم شد

سرپرست روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در این مراسم با اشاره به بندهای مصرحه در حکم انتصابی خود از سوی مهندس مهدی حیدری ، بر نقش و کارکرد چهارگانه روابط عمومی ها که شامل آینده نگری ، شناسایی و حل بحرانها ، اعتبارسازی برای سازمان و فرهنگ سازی است تاکید کرد .

بر اساس این گزارش ، مهندس محمد مهدی خورشید سوار سرپرست روابط عمومی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران ،  با تبریک انتصاب سرپرست جدید روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی بر تعامل ، همفکری و  وحدت رویه روابط عمومی ها در راستای ارتقای سازمان تاکید کرد و افزود : روابط عمومی ها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود می توانند سازمان را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویاست و هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد. حیات سازمانی مستلزم فعالیت مداوم روابط عمومی هاست و سازمان بدون روابط عمومی زنده و پویا، موفق و اثربخش نخواهد بود.  

وی با تقدیر از حمایت های مدیران عامل شرکت های بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی در ادوار مختلف ،تصریح کرد : فعالیت های روابط عمومی منوط و محدود به ساعات و زمان های معینی نیست ، بلکه مجموعه ای با فعالیت های خطیر، وسیع و شبانه روزی است .

 فرجام زارع، سرپرست اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی نیز در ادامه این مراسم  رسیدگی به دغدغه منابع انسانی و تکریم ارباب رجوع را از اولویت های کاری خود برشمرد و اظهار داشت : دغدغه و توجه به منابع انسانی، تکریم ارباب رجوع و …از جمله مؤلفه‌های مهمی است که در ساختار فعلی روابط عمومی این شرکت بکار گرفته خواهد شد.  

وی از ایجاد نگاه همدلانه در مجموعه زاگرس جنوبی ابراز خرسندی کرد و این مهم را موجب پیشبرد اهداف تعریفی مجموعه روابط عمومی دانست.

بنابر این گزارش، در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمدمهدی خورشید سوار، فرجام زارع به عنوان سرپرست جدید اداره روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی معرفی شد.

 

  • گروه خبری : خبر,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15766
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب