29 اردیبهشت 1403
جهش تولید با مشارکت مردم
  • 1402/05/19 - 18:18
  • تعداد بازدید خبر : 1447
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

تسریع اجرای طرح ضربتی تولید گاز مستلزم تلاش شبانه روزی است + تصویر

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید دوره ای از روند اجرایی طرح ضربتی تولید گاز ، برنامه ریزی علمی ، کارجهادی و تلاشهای شبانه روزی را زمینه ساز تحقق این امر دانست.

 
 
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در بازدید دوره ای از  روند اجرایی طرح ضربتی تولید گاز ، برنامه ریزی علمی ، کارجهادی و تلاشهای شبانه روزی  را زمینه ساز تحقق این امر دانست.
 
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، مهندس مهدی حیدری ، با حضور در منطقه عملیاتی آغار و دالان در جریان روند اجرایی طرح ضربتی تولید میادین دی و آغارقرار گرفت و با تقدیر از تلاش شبانه روزی همکاران ستادی و عملیاتی برای طرح ضربتی و تحقق تولید تکلیفی ، خواستار تداوم این روند و تسریع در اجرای أمور شد.  
 
وی با اشاره به تعدد پروژه های در دست اقدام شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در گستره ١٧ استان به خصوص در استان فارس که در حوزه فعالیت شرکت بهره برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی است ،  خاطرنشان کرد:‌ پیشرفت پروژه‌ها در راستای افزایش تولید، توان ظرفیت ذخیره سازی و کمک به تداوم تولید شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، بایستی به صورت مستمر مورد بررسی قرار گرفته و  درجهت رفع موانع و تنگناهای موجود اقدامات لازم انجام شود.
 
 
  • گروه خبری : خبر,اخبار مدیر عامل,تصويري,تولیدی
  • کد خبر : 15764
کلمات کلیدی
{author_name}
تصویر نویسنده :

  روابط عمومی
عکاس

روابط عمومی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

تنظیمات قالب